Multibane og legeplads

Projektbeskrivelse

Virklund boldklub har fået en god idé! Ja, faktisk er det ikke længere bare en idé, men et projekt, som allerede er ved at tage form.

Vi vil udvide området omkring Virklund hallen og skabe en multibane og en lege-og idrætspark.

Som med alt andet vi har fingrene i, gør vi det for at skabe sammenhold og for at gøre vores fantastiske Virklund et endnu bedre sted at bo i.

Projektet er inddelt i to; En multibane og en lege- og idrætspark.

Det skal være et socialt samlings- og omdrejningspunkt for børn og voksne i alle aldre.

Idrætsmæssigt kan man spille fodbold, volleyball, basketball, håndbold, hockey eller hvilken som helst form for bold.

Placeringen af projektet og samarbejdet mellem skole, sfo og boldklubben indbyder samtidig til at det bruges i forbindelse med undervisning også.

Resultatet

I december 2019 blev projektet færdigt og vi kunne løfte sløret for Virklunds nye Multibane, træningsanlæg og legeplads. Vi er glade for resultatet som var en tiltrængt fornyelse af faciliteterne omkring boldklubben.