Fodbold - U10 Drenge (2015)

Holdinfo,

Så er vi blevet U10 – men fællesskabet om fodbolden fortsætter uforandret.
Fremover er hjemmebanen igen vores egne baner i Virklund, det er fedt :)
Vi glæder os til et efterår med oplevelser, fællesskab og udvikling.
Mandagskamp: Hver mandag med kampstart 18.15. Husk:
- Meld fra via holdsport de mandage du ikke kan(og senest onsdagen før). Som udgangspunkt er alle med til kamp hver gang, medmindre de melder fra.
- Vi går altid i bad efter kampen.
- Dine forældre skal ofte være dommer, levere frugt eller hjælpe til :)
Træning – torsdag
- Vi træner hver torsdag 17.30-19 på banerne i Virklund. Her er fokus på at udvikle os som hold til fælles glæde og gavn.
- Meld altid fra via holdsport, så vi trænere kan tilpasse træningen efter hvor mange vi bliver.
Turneringer:
Vi er lige ved at få et overblik – men vi håber på et par weekendstævner inden vinteren rammer. Info løbende via holdsport.
Fællesskab og socialt samvær:
Vi har startet en messenger-tråd, til glæde og gavn for drengene. Her kan alle byde ind, hvis der lige skal spilles bold en times tid en eftermiddag og voksenindblanding. Er du ikke på tråden, så ræk ud til trænerteamet. Dette er ikke tænkt som en træningsting, så alle er velkomne til at skrive i tråden. At ungerne kan spille på egen hånd og hygge sig med det er et vigtigt element i fodbolden som socialt fællesskab.
Vinter:
Vi går benhårdt efter at holde fodbolden i live over vinteren. På indendørs og udendørs. Mere info når vi nærmer os efterårsferien.

Vi ser frem til et storartet efterår på det grønne græs :)

Ronnie, Kristian, Phillip og Per

Trænere

Kristian Gøttler
Philip Halkjær
Ronnie Christensen
Per Colstrup Vinkel

I Virklund Boldklub er vi glade for hver eneste medlem, og vil gerne være flere. Har du eller dit barn lyst til at prøve om det er det rigtige for jer, er i mere end velkomne til at prøve 2-3 gange, inden I tilmelder jer.

Indmeldelse kræver blot at i udfylder "Ny Spiller" formularen under fanen "tilmelding", efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Sæsonen går fra april til oktober. Nogle hold forlænger sæsonen med vintertræning (200kr).

/bestyrelsen

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt.

Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Holdkontingent

Fodboldkontingent Forår 2024