Fodbold - U10 Drenge (2015)

Vinter 24/25

Kære forældre,

Så fik vi afsluttet efteråret. Og hvilket et. Masser af gode træninger, turneringer og mandagskampe. En sand fornøjelse at være sammen med jeres børn og opleve den udvikling de gennemgår som gruppe.

Vi har indkaldt til et forældremøde efter ferien. Det håber vi mange vil prioritere, da vi her vil fortælle lidt om vores planer fremover.

Fordi. Vi planlægger at fortsætte fodbold over vinteren med udendørs træning og turnering for de som vil. Er der andre ting der trækker er det helt ok at holde pause og starte op til foråret.

Vi ved endnu ikke, hvilken tid vi har mulighed for at træne på kunstgræs i Sydbyen, vi vender retur når vi mere.

Vi ved dog allerede nu datoer på de stævner i DBU regi vi deltager i. Cirka en gang om måneden tre kampe på kort tid og så hjem.
Desuden har vi tilmeldt et 8 mandshold til stævne i u11 den 27 oktober i Sydbyen, vi håber at kunne samle et hold.

Alle stævner er allerede nu i holdsport så tilmeld jer gerne i god tid.

Indendørs:

Vi har fået en haltid 16-17 hver onsdag i hal 1. Vi har i trænerteamet ikke mulighed for at stå klar på dette tidspunkt. Derfor et åbent spørgsmål ud til jer forældre, om nogen vil tage stafetten og stå for den time? Det behøver ikke være decideret træning, kan også bare være kamp etc. Det håber vi nogen kan/vil så det kan understøtte vi kommer ud og spiller indendørsturneringer også.
Tænk over om I kan byde ind på den og hav en god efterårsferie.

Og stor tak for gaven, den er meget værdsat :)

Vh Trænerteamet

Trænere

Kristian Gøttler
Philip Halkjær
Ronnie Christensen
Per Colstrup Vinkel

I Virklund Boldklub er vi glade for hver eneste medlem, og vil gerne være flere. Har du eller dit barn lyst til at prøve om det er det rigtige for jer, er i mere end velkomne til at prøve 2-3 gange, inden I tilmelder jer.

Indmeldelse kræver blot at i udfylder "Ny Spiller" formularen under fanen "tilmelding", efterfølgende modtager i et link til Holdsport, hvorfra der meldes til og fra træning, kampe og klubbens øvrige aktiviteter.

Sæsonen går fra april til oktober. Nogle hold forlænger sæsonen med vintertræning (200kr).

/bestyrelsen

Der vil være et betalingsvindue at finde under din spillerprofil, efter første kontingentopkrævning er udstedt.

Denne sendes per e-mail, der ligeledes indeholder et betalingslink.

Holdkontingent

Dato Beløb